2012年12月4日 星期二

[6日5夜] 2012東京熱海伊豆秋郊自駕遊 - [Day 6]

最後一日 la~ 當然一早起身去築地 la!!!
係 Metro 見到 內村航平既廣告! XD日本隊全能體操冠軍~ (冇記錯既話)




黎到 大和laaa~ 都有人排隊~ 壽司大又多人排 wor!~ 所以都係 揀番 大和laa~
等左 20mins 就入到去laaa~~


Lee 個師傅 serve 我地~


番到黎 ~ 發現原來佢係 大和 miso soup 個 logo XD





唔客氣laaaa~~



我愛 蝦頭~~~



生蝦 都好甜~



強野黎laaa~~~ 真係好幸福arrr~



再黎 encore!!!!~~~ 幸福滿瀉!!!




雖然 貴左 d~~~要成 HKD70 舊~~~ 一口幸福! 值!!!!



再黎最後 miso soup~~~ 真係好滿足laa




例牌~~食完過隔離條巷仔 買 士多啤利福餅~~~~Hand Carry 番香港~~~




原祖 吉吉家








又係例牌 要行黎 Lee 個 神社~~



halo~~~ 有一年冇見laaaa~~









例牌 ~ 入去神社買番個 獅子仔~~之前用過..但唔見左隻~ 所以一於唔用~ 儲起佢!原來 都去左 4年 la~




行一行個街市~~ 好多人.....而家一見到菇~ 就好有興趣衝埋去~



好特別既 聖誕樹~~~hahaha! 幾靚ar

!





下一站~ 黎番上野!~~~~~~ 有人去左 睇法老王 展~ 可惜.... 太多人了!



多到 唔知排到幾時先入到去!





法老王抽獎...... mimi crossover..... chi sin..
.




仲有好多 法老王 Kai 相 XD




法老王麵........


過番去 對面既 Ami 橫丁! 當然入去掃下la
!



Lee 度超齊ar!! D 菇!!














開始 係上野掃貨!!!!又見到 佢 laaa!! 都係最平!!!! 999yen 3 件!~ 掃!


最平 上野 gar la!!! 550 yen!! 龍角散!!!! 掃!!







mimi 真係好 scary ar.... 連 明日香 同 玲波麗 都扮...幾時扮 我地個 夏蕙BB ar???




好多 玩 淚袋既 筆arr!!!







買左!!!! 池袋平 d!~仲有 85折!~ 1500yen!







Lee 個 好強!!!!!! Xmas card !!!!! 而家係有 聲之餘....仲有得睇 tim arrrrrrr.......好想買!! 仲巧貴.......





我地最後既 lunch!!!!! 大波波 again!!!! 真係好好味!





要走laaaaa... 先至黎好天......









最後兩大袋 加個 Gip.. 仲有一把遮









好好天 咁送我地走....








最後記得 試下佢!~ 冇乜特別~



Lee 個係 機場 有
機 禁~~~ 好正!





最後.......我個Gip 係 31kg... 比起 個 limit 20kg...多左成 11kg.....
所以要即場羅番d 野出黎....係羅番11kg 既野 wor....!!!當時我已經有 兩袋野.... 再執執執....最後 成功!!!! 但要 自已羅 1x kg 既野上機..一上機 就自隊隊laaa XD







我既 Low 卡 meal......... 都 ok laaaa~~ 冇味河粉~~~ 



正常 meal~~~~ 今次冇 雪糕 luuu~~~




我地真係好 crazy!!!!!


沒有留言:

張貼留言